woensdag, augustus 07, 2002

Baal
Ik ben de laatste tijd nogal wat slecht gezind. En dat heeft maar een reden en da's het werk. Als ik thuis ben, ben ik weer helemaal vrolijk en happy, vooral als mijn liefje in de buurt is, maar ik ga tegenwoordig tegen mijn zin werken... Dat heb ik nog niet vaak gehad. 's Avonds wil ik niet gaan slapen, want als ik dan wakker word, is het tijd om te gaan werken. Als de wekker afloopt, is mijn eerste gedachte 'pfffffffffff' en 'bwueeeek'. En ik begrijp zelf niet eens waarom. Ik heb een toffe job en een interessante en ik kan erdoor reizen en zo, maar toch... Er is zoveel werk en zo weinig middelen en zo weinig tijd en dus zoveel stress... Ik heb nog een week vakantie staan. Ik denk dat ik er een lang weekend van maak. Ik kan het althans eens rustig proberen aanbrengen bij de hoofdredacteur...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage