dinsdag, oktober 01, 2002

Avondlijke taferelen ten huize Katrien
Een weekend begint bij mij steevast met het opruimen van het appartement. Tegen zondagavond ligt het hele appartement weer overhoop. Meestal blijft dat dan zo tot a: Katrien het nog eens te erg vindt en ze als een witte tornado door het huis raast, of b: tot de volgende zaterdagochtend. Bon. Gisteravond, lag het hele huishouden dus weer overhoop, alsof er een bom gevallen was.
Ik kwam pas thuis om negen uur, ik had immers nog een late afspraak. Tegen halftien had ik gegeten. En dan kwam de verscheurende keuze die ik moest maken. Er waren mijns inziens vijf mogelijke oplossingen:
a: opruimen en afwassen
b: tape visioneren. Dat wil zeggen: een tape van opnames bekijken en heel nauwkeurig noteren welke sequentie waar staat (met tijdscode bij) zodat het monteren een stuk vlotter gaat. Dan weet ik wat ik wil hebben, waar het staat, en hoelang het duurt. Een serieuze klus dus, maar ze moet gebeuren tegen donderdagochtend, want dan moet ik gaan monteren.
c: naar de opgenomen versie van 'Flikken' kijken van zondagavond
d: naar de romantische-inhoudsloze-maar-wel-prettige you've got m@il kijken
e: mijn berg strijk wegstrijken...

En nu mogen jullie raden wat het geworden is....
Ps: optie b is gelijkgesteld met 'werk'. 't Is maar dat jullie 't weten...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage