woensdag, oktober 02, 2002

Fijn
Ik besef dat ik de grote luxe heb dat ik dagelijks pas om kwart voor negen hoef op te staan om om tien uur te beginnen werken. Ik besef het en ik geniet er iedere dag van. Ik geniet er vooral van wanneer ik om een uur of halfacht wakker word en dan merk dat ik nog meer dan een uur slaap te goed heb. Tijdens dat lange uur vat ik de slaap meestal niet meer zoals aan het begin van de nacht, maar het is genieten op en top. Als mijn liefje naast me ligt, kan ik heerlijk tegen hem aan krullen en gelukzalig weer in slaap dommelen, beseffend wat een lucky girl ik ben. Als ik alleen slaap, rol ik me helemaal op in dat veel te grote maar o zo zachte donsdeken, luisterend naar de geluiden die duidelijk maken dat de stad al eigenlijk urenlang op gang gekomen is, en alweer beseffend dat het voor mij nog even niet hoeft... Hmmmmmmmmmm

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage