vrijdag, oktober 25, 2002

Goeiemorgen
Wist u dat liggend typen niet zo gemakkelijk gaat? Ik heb nu ontdekt dat als ik lig, en dan mijn been plooi, de laptop tegen mijn benen rechtop zet, dat dàt een stuk vlotter gaat... Tja, en zo leer ik iedere dag nog bij. Hihi.
Vrijdagochtend vandaag en een vrije dag. Kwart voor acht was ik wakker. Nog niet uitgeslapen, maar de muizenissen in mijn hoofd gunnen me geen rust meer. Rust misschien nog net wel, maar in ieder geval geen slaap. Ja liefje, dat betekent dat ik vanavond weer op de sofa in slaap val... Sorry hoor.
Maar goed, een vrije dag dus vandaag. Heb je dat goed gelezen? Een vrije dag ! Ik ! Da's ongelooflijk lang geleden. Althans, zo voelt het. Ik wil wel honderd dingen doen. Naar de bank, naar ikea, naar een nieuw bed gaan kijken, naar nieuwe stoelen, naar nieuwe kleerkasten, naar verfkleuren, en liefst allemaal tegelijk. Ik zal maar braafjes beginnen met een douche en de afwas zeker...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage