dinsdag, oktober 22, 2002

Probleem
Ik heb een probleem. Eén van het luchtige, maar vervelende soort. Ik heb namelijk een stapelprobleem. Zoals elke trouwe fan al weet, ben ik mijn spullen al beginnen inpakken voor de Groote Verhuizing. Zeven dozen heb ik al. En een piepklein appartement. Nog vijf weken ongeveer. Die dozen had ik dus netjes opgestapeld in een hoek van de kamer. Zware dozen (boeken en zo) onderaan. Nu komt het probleem: onderste twee dozen ingezakt. De hele toren omgevallen. Omdat de toren naast mijn bed stond, voel ik me nu niet meer zo veilig als ik moet gaan slapen. Van de hoge toren, nu drie kleine torentjes gemaakt. Met als gevolg: de hele slaapkamer staat vol dozen.... Pffff... Zal ik ze teurg uitpakken?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage