woensdag, januari 08, 2003

Gek...
Ik was al wat gaan wennen aan de gedachte dat mijn liefje gewoon iedere dag bij mij thuis is. Vandaag is ie nog eens zijn 'thuis' gaan opzoeken. En dus kom ik straks in een leeg huisje thuis. Hij komt pas vrijdagavond terug. En hij is pas vanmorgen vertrokken, en ik ben de hele dag op mijn werk, dus als hij gewoon bij mij thuis was geweest, zou ik hem ook niet gezien hebben, maar toch lijk ik al te merken dat ie er niet is. Gek. Hoe kan ik hem nu al missen? En toch zou ik al willen dat t vrijdagavond is. Thuiskomen in een leeg huis vind ik maar niks. Gaan slapen in een leeg huis nog minder. En wakker worden in een huis dat wel van mij is, maar tegelijk op mij na leeg, vind ik al helemaal niks. Poeh !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage