donderdag, januari 23, 2003

Sms (deel 2)
Nu ik bekomen ben van de schandaleuze praktijken van de proximus-interactive site-waarop-je-online-kan-sms'en-maar-niet-meer-gratis, zie ik er zelfs de voordelen van in ! Een mens sms't wel méér dan tevoren, maar het gaat zoveel makkelijker ! Niet meer wachten op het nokia-woordenboek omdat het ding weer een woord niet kent, niet meer sukkelen met hoofdletters, en ook niet meer met die kleine toetsen. En ik zit toch een uur of twaalf per dag online, dus een site meer of minder bezoeken, wat doet het er nog toe? En je kan al je contacts in een adressenboekje zetten, zodat ik slechts 'lieveke' hoef in te tikken, en de computer doet de rest. Fantastisch toch ! Alleen ben ik benieuwd naar mijn volgende factuur...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage