dinsdag, januari 21, 2003

What a setup !
Ik ben nogal een sms'er. Let me rephrase that one: ik ben nogal een beller tout-court. Ja, ik bel graag, ik sms graag, ik word er wel eens van beschuldigd telefonitis te hebben. Met een fikse proximus-factuur tot gevolg. In mijn geval, is zoiets als de proximus-interactive-site een godsgeschenk. Het geeft me in ieder geval het idee dat ik wat bespaar door die drie gratis sms'jes per dag via de site. Goed, ik kom to the point. Diezelfde proximus interactive-site is veranderd. Een mens zou denken 'andere lay-out, ander structuurtje, verder niks', maar niks is verdomme minder waar. Je moet nu registreren, en elk sms'je dat je stuurt via de site wordt verdomme aan je factuur toegevoegd ! What a rip off.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage