donderdag, januari 09, 2003

Telefoongesprek op mijn gsm. 18.50 uur
- Met Katrien.
- Dag Katrien. Spreek ik met Katrien Geens? Ja, goeiedag. U kent mij niet he, maar ik heb uw nummer van een lijst van de gemeente gekregen.
- Van wie?
- Euhm... In alle geval, ik wil graag eens bij u langskomen. Ik kan u allerlei handige tips geven om fiscaal te besparen. En hoe u ook sociale voordelen kan halen.
- Maar ik heb een prima boekhouder hoor.
- Jamaar ik ben geen boekhouder.
- Wat bent u dan wel?
- Ik heb een kwartiertje van uw tijd nodig. Voor mij past morgenvoormiddag. Als dat voor u past?
- Absoluut niet. Ik moet werken. Ik heb hier ook helemaal geen zin in.
- Maar als u mij een half uurtje geeft ...
- Ah, tis al een half uur geworden.
- U kan bijzonder veel geld sparen door even naar mij te luisteren.
- Hoe was uw naam, meneer?
- Euhm, ja, euh, u moet eens denken aan al het fiscale voordeel dat u kan halen. Als u het mij op papier laat zetten...
- Nee dankje, ik heb u echt niet nodig. En ik apprecieer het ook niet dat u mij zomaar ongevraagd opbelt.

Verbinding verbroken. Einde verhaal. Hoop ik.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage