woensdag, februari 19, 2003

Drukte in mijn hoofd
Het is druk in mijn hoofd. Niet echt stress, maar wel een paar dingen die regelmatig in mijn hoofd schieten, als in 'dit niet vergeten, daar nog aan denken, dringend werk van maken...'
En dat gaat van: wat koop ik voor de verjaardag van mijn opa, over: wanneer zie ik een gaatje om de plinten van de laminaat te gaan kopen, tot: wat eten we vanavond, en: wanneer verzin ik eindelijk een logo voor mijn bvba die nu toch al een maand of drie en een half oud is. Nog zoiets: ik had mezelf zo plechtig en oprecht beloofd om wekelijks mijn facturen te ordenen. Het is nu geleden van eind december. En wanneer ga ik eens opschrijven hoeveel geld ik uitgeef aan de renovatie van mijn huis zodat ik -bij een latere eventuele verkoop- dat geld kan terugvorderen van de kandidaat-koper die dan in een verdomd mooi huis komt wonen? Het is een warboel in mijn hoofd.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage