woensdag, mei 14, 2003

Genieten
Ik ben blij met mijn huis. Ik kan er zo van genieten. Het is nog maar half verbouwd, er is nog veel werk aan, maar ik vind het heerlijk. Als het erg regent, zoals vannacht, hoor ik het gekletter op de koepel door het hele huis. Het maakt me rustig. Als het nog erger regent, vind ik 's ochtends een plasje water in de keuken. Ergens moet een lek zitten, maar ik vind het niet zo erg. De muren in mijn hal zijn ontzettend hoog en mooi wit en alles klinkt er luid. De vloer in de woonkamer is helemaal scheef, maar hij is wel van mij. Het is een beetje my kingdome, my castle. Och, het is zo'n gewoon huisje, helemaal gewoon, doordeweeks, zoals er in vlaanderen duizenden zijn, maar ik ben er gelukkig.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage