dinsdag, mei 13, 2003

Mannen he !
Liefje verjaart op 8 juni. Da's nog even wachten, maar toch al tijd om aan een pakje te beginnen denken. Ik had in de flair iets gelezen over een mannen-beauty-arrangement in een kuuroord. Een uitgebreide gelaatsbehandeling, een full-body-peeling, een lichaamsmassage én ongelimiteerd gebruik van sauna's, zwembaden, dompelbaden, whirlpools, turkse stoombaden en dies meer. Omdat ik twijfel vraag ik het aan mijn (mannelijke) collega's. "Zouden jullie er blij mee zijn?" luidde de prangende vraag. In koor zeiden ze dat dat iets voor vrouwen was, dat vrouwen daar veel meer mee bezig zijn dan mannen, dat hun vrouw er niet zou moeten mee afkomen, dat zij er niet voor te vinden zouden zijn. Verschillende mannen zeiden het, en nogal overtuigend. Ik besloot dus maar om iets anders te zoeken en het mannen-beauty-arrangement te laten voor wat het was. Ik vertelde mijn liefje erover vanmorgen. Of ik gek geworden was? Zoiets laten schieten ! Allez, hij zou er ongelooflijk blij mee geweest zijn ! Toch niets zaliger dan iemand die een hele dag aan je lijf zit te frullen ! Ik luister nooit meer naar mijn collega's, dat begrijpt u. Ik had op mijn instinct moeten vertrouwen. En het aan jullie moeten vragen. Natuurlijk !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage