maandag, mei 19, 2003

How hard can it be?
Vandaag voor de derde keer gebeld met de klantendienst van Luminus, mijn energieleverancier. Not by choice, overigens, ik haat het wanneer overheden keuzes maken in mijn plaats. Ik ben dan ook blij dat binnenkort die energiemarkt eindelijk open gaat. Soit. Derde keer klantendienst, derde keer 'onze medewerkers zijn allemaal bezet, wij vragen nog even geduld.' Geduld dat ik daar al heb moeten hebben ! Soit. Derde keer krijg ik een dame aan de lijn. Vriendelijk hoor, dat wel. Of ze asjeblieft ervoor kan zorgen dat de facturen niet meer op mijn naam toekomen, maar op naam van mijn bvba. Da's belangrijk volgens mijn boekhouder. En hoeveel keer ik nog moet bellen voor het volgens haar in orde komt? Ze vraagt de naam van het bedrijf en het adres. Wanneer blijkt dat het adres van het bedrijf hetzelfde is als dat van mij persoonlijk, wordt het te ingewikkeld voor haar. Ze wil het gesprek afsluiten en ik vraag haar nog of ze mijn btw-nummer niet nodig heeft. Volgens haar heeft ze dat al. "Dat staat in onze database van bedrijven," zegt ze. Het zou me verbazen. Ik ben heel erg benieuwd.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage