donderdag, juni 26, 2003

Opruimen
Ik doe vandaag mijn voorlaatste dag op deze job, maar wel de laatste in ons kantoor in Jabbeke. Morgen zit ik in Brussel. Ik heb de hele computer opgekuist. Geen lieve mailtjes meer van mijn liefje, geen sexy-talk meer, geen persoonlijke documenten zal onze it-man nog terugvinden. Ook foto's van recepties, draaidagen, personeelsfeestjes, zijn vakkundig verwijderd. En ja, ook gedelete in de prullenmand.
Mijn bureau is nog nooit zo netjes geweest. De post-its die ik in de loop der tijd op de rand van mijn scherm had geplakt, zijn weg, amper een spoor nalatend. Ook de foto van Wannes hangt niet meer op het magneetbord, vlak voor me. Telefoonnummers zijn gewist uit het telefoontoestel, notities uit mijn to-do-bakjes zijn weggegooid. Als ik hier straks vertrek, zal het zijn alsof ik hier nooit geweest ben.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage