vrijdag, juli 18, 2003

Goeeeeiemooorgeuh !
Dag dag dag ! Ik ben terug. Het vorige postje heb ik door mijn liefje laten schrijven. Hij heeft er nogal iets lulligs van gemaakt, (ik hoop dat u merkte dat dat niet mijn schrijfstijl was) dat zie ik nu ook pas, maar de boodschap was duidelijk he, ik moest een paar dagen weg. Nee, geen vakantie. Helaas pindakaas. Wel een prospectie voor t werk. Ik kan niet verklappen waarnaartoe, maar het was er Warm. Warm met grote W. But then again, dat was het hier naar t schijnt ook. De prospectie was productief. We hebben veel gezien, veel geregeld, veel gereden, veel gewerkt, weinig geslapen en slechts een klein beetje genoten. Maar dat hoort zo op een werkreisje, heb ik me laten vertellen. Goed. Ik ben terug, uitgeslapen en fit. Good to be back !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage