maandag, juli 14, 2003

Stram
U zal het wel gemerkt hebben, gisteren was het Warm. Warm met grote W. Liefje en ik zijn samen met vrienden gaan pick-nic'en. Langs het kanaal, met een bende vrienden, handdoeken op de grond, parasolletje, verse sangria, de flair, zonnetje, barbecue, biertje, gezellig. Ook water natuurlijk. Het kanaal. Ik had mijn nieuwe broek aan, die ik op zaterdag in de solden had gekocht. Solden, maar toch nog behoorlijk duur. En mooi. Mooi rood. Tot net over mijn knieën. Een topje erop en ik was gekleed. De heren in het gezelschap schepten er bijzonder veel plezier in om een beetje met water te spatten. Maar ze meenden het wel. Eén nam me bij mijn handen, een andere (mijn broer nota bene !) nam me bij mijn benen en hup, daar vloog ik, het kanaal in. Mét splinternieuwe mooie dure rode broek. Ik geef toe, het water was heerlijk. Echt super. Niet te fris, heerlijk verkoelend. Ik heb nog een flink stuk van de zondagmiddag in het water doorgebracht. Heerlijk zwemmen, dat was echt jaren geleden ! Ik heb me geamuseerd, we hebben gelachen en genoten, het was fijn. Maar nu wel stramme spieren. Ik moet vaker zwemmen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage