zaterdag, juni 28, 2003

Working girl !
You 're reading the blog of a working girl... Jepperdejepjepjep, ik kan terug aan de slag. En maandagochtend zelfs al. Eigenlijk had ik gehoopt op minstens een paar daagjes vakantie, maar u hoort me niet klagen. No way. Maandag begin ik te werken aan een nieuw programma dat in t buitenland zal gedraaid worden. That's all I know... Ik weet niet voor welke zender, ik weet niet welk buitenland, ik weet niet wat voor programma. They'll fill me in on all the details on monday. Ik heb staan springen in mijn tuin van geluk, ik heb mijn liefje gezoend en gezoend en gezoend tot hij er rood van werd. Ik kan weer aan de slag. Onze vakantie naar de Dordogne is geannuleerd. Maar in de winter gaan we met vakantie. Zonder fout. Zeker weten. 't Is ook bijna winter, toch?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage