dinsdag, maart 02, 2004

Een aanbod
Er kwam een aanbod. Heel onverwachts, maar het was er. Gisteren, opeens. Als ik op het aanbod zou ingaan, zou dat betekenen dat ik mijn professionele leven een hele grote ommezwaai geef. Iets helemaal anders gaan doen. Niet op korte termijn, wel iets dat jaren zal duren. Als ik op het aanbod zou ingaan, zou ik niks meer doen met mijn opleiding. Nu vraag ik mij verwoed af waar mijn hart ligt. Of dat echt wel daar ligt, waar ik dacht dat het lag. En of ik er wel voor in de wieg was gelegd. Ik probeer een beeld te creeƫren van mezelf in die nieuwe job, maar dat lukt me niet. Ik probeer me een voorstelling te maken van wat ik allemaal zou meemaken in die nieuwe job en ik denk dat dat beslist minder zal zijn dan in mijn vorige job. Maar is 'veel meemaken' wat ik wil? Wil ik niet een iets geregelder leven? Iets normaler? Was dat niet het hele plan? En natuurlijk weet ik het nu allemaal niet meer. En waarom wilden ze me zo graag? Where's the catch?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage