dinsdag, maart 16, 2004

Tv
Oké, zo zag mijn dag er vandaag uit: opgestaan om negen uur en gekeken naar Spooks, de uitzending van gisteravond, op video. Aansluitend een aflevering van Inspector Lynley. Nog een beetje rondgezapt, maar er is geen klote op tv om half twaalf in de voormiddag. Heel rustig een douche genomen, aangekleed, beetje opgeruimd, mail gecheckt, logs afgesurft. In de tuin de tuinmeubelen uit het hokje gehaald en ze schoongemaakt. Afwas, lunch, babbel met de buur, effe spelen met de hond van de buren. Twee uur 's middags. Kapper gebeld. Afspraak gemaakt voor morgen. Om half drie plof ik terug op de sofa. Tv opgezet. Nog een oude aflevering van Inspector Frost bekeken. Half vijf. Mails nog es checken (alleen nieuwe spam). Kijk op uurwerk. Nergens zin in. Alleen in actie. Er moét iets gebeuren, maar wat? Nog es mail checken. Nog een half uur de tijd doden en ik mag vertrekken naar mijn schoonmoeder, want die verwacht me voor 't eten. Er moet toch meer zijn dan dit?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage