maandag, maart 08, 2004

Schoenen
Laat het ons op vrouwendag es hebben over schoenen. Ik ben vandaag de stad ingetrokken, met slechts één missie: schoenen vinden. Ik was een hele grote tijd onzeker over werk dus ik heb die tijd geen schoenen gekocht. Nu ligt er een nieuwe job in t verschiet, dus ik dacht: tijd voor schoenenjacht ! Ik weet niet hoeveel schoenenwinkels ik heb afgelopen vandaag. Geen schoenen gevonden. Ik vond er leuke, en mooie, en nauwe, en coole, en hippe zelfs. Maar ik heb ze niet gekocht. En ik heb er al zolang geen nieuwe meer gekocht. Er was altijd wel iets aan te merken op die schoenen. Te duur, te bleek, te donker, te hoog, te plat, te zomers, te laarzig, te puntig, te lelijk stiksel. En bovendien: ik was niet in de juiste stemming. Wat een zot idee om zonder ik-ga-schoenen-kopen-stemming naar de stad te vertrekken. Silly me....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage