woensdag, september 22, 2004

Leeg
Ik kijk naar een leeg blad. Een onaangeroerd klavier. Mijn hoofd is leeg. Het lijkt alsof iedere kandidaat na ieder selectiegesprek met een heel klein stukje van m'n energie gaat lopen. Het blijkt geen bodemloze put. Hoewel de bodem uiteraard nog niet is bereikt. Zo makkelijk geef ik me niet gewonnen, uiteraard.
Ik mis m'n huis, dat ook. Ik logeer nu sinds een goeie week in het huis van m'n moeder, om op de poes te passen tijdens haar vakantie. Ik mis de geluiden die ik gewoon ben, ik mis m'n badkamer, m'n kleren, m'n planten. Misschien dat ook daar een stuk van m'n energie naartoe is.
Ik mis m'n lief, dat ook. Hij werkt vaak laat, en ik ook. Ook al begrijpen we het van mekaar, dat maakt het niet fijner. Misschien moeten we nog es op vakantie. Ervan dromen helpt misschien ook al...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage