woensdag, november 03, 2004

Levensvragen
Mensen die in De Kooi willen, moeten een vragenlijst invullen. Zo gaat dat nu eenmaal op een kandidatenselectie. In die lijst staan onnozele en diepzinnige vragen. Van: welke maat van hemd heb je? tot Heb je het gevoel dat er nog iets ontbreekt in je leven? Sommige mensen antwoorden in eindeloze clichés, anderen antwoorden niet, een andere categorie weet met humor te antwoorden. Niks invullen vind ik altijd onnozel. But then again, wanneer ik zelf probeer te antwoorden, merk ik dat het soms onnoemelijk moeilijk is, omdat ik gewoon over sommige dingen niet nadenk. Of te weinig. Of niet efficiënt. Of te laks. Hoe moet je leven er over 5 jaar uitzien? Naar wie kijk je 't meest op? Beschrijf jezelf in drie zinnen. Wat is je grootste talent? Welk talent zou je nog willen bezitten? Wat is je droomjob? Wat is je levensmotto? Weet ik veel ! En dan te weten dat ik die vragenlijst zelf heb opgesteld... Goh, hoe moet mijn leven eruit zien over vijf jaar...? Ik weet nog niet wat ik over vijf weken ga doen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage