vrijdag, maart 25, 2005

Flarden
- op kantoor is 't op vrijdagavond een kiekenkot. Nog meer dan anders
- ongesteld worden, zo vlak voor 't weekend, da's niet alles
- ik heb met de mouw van mijn nieuwe lichtblauwe jasje in de spaghettisaus gehangen, vanmiddag tijdens de lunch
- ik heb een nieuwe collega die erg stil is, en toch bijzonder geestig
- er staat een volledig 'leeg' weekend voor de deur. Niets gepland. Dat zijn de beste
- misschien krijg ik de Afrika-foto's nu eindelijk es gerangschikt
- moet het daar eigenlijk geen slecht weer voor zijn?
- ik ben vandaag 34 maanden samen met mijn liefje
- vorige week kwam ik een vaste lezer van dit log tegen. Een fan, zeg maar. Ze sprak me aan. Vreemd.
- ik zou aan het weekend willen beginnen. Het is wel geweest.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage