dinsdag, mei 10, 2005

De grote sprong
Ik ga de grote sprong wagen. Ik ben er nu eindelijk zeker van, ik vind, een mens kan niet blijven twijfelen en aarzelen. Af en toe moet je een beslissing met ogen dicht nemen, af en toe moet je er gewoon voor gaan, zonder met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te weten hoe het zal aflopen. Ik ga een apple kopen. Een nieuwe Imac G5. Ik vind hem onwaarschijnlijk mooi. Ik wéét dat ik grote pc-fan was, but things change. Ik ben nu een grote apple-fan aan het worden. Ik vind 'm echt zoooo mooi. En in twee (!) Gigahertz bestaat ie nu ook al, and yet sooo affordable !
En als ik dan toch op dreef ben, koop ik er meteen een flitsend groene Ipod bij. Past bij m'n handtas. Da's belangrijk hoor !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage