donderdag, augustus 18, 2005

Mind
The mind is a great thing, vind ik echt. Soms tijdens de nachtshift, zit ik al van voor middernacht op mijn horloge te kijken, en kan het niet snel genoeg gaan. Ik heb niet echt een einduur, ik kan pas naar huis als het werk erop zit. Meestal is dat ergens tussen vier en zes uur 's ochtends. En dan hou ik iedereen in de gaten, en ik werk zo snel mogelijk, want mijn slaap is me zo lief. Ik word moe vanaf dik twee uur, en die laatste uren zijn er vaak te veel aan. Vandaag heb ik uitzonderlijk wél een einduur. Ik werk door tot acht uur 's ochtends. Dan mag ik zeker naar huis. Niet eerder, niet later. En deze nacht verloopt prima. Ik heb m'n geest ingesteld op "acht uur naar huis" en dat geeft geen enkel probleem. Niet moe, niet kregelig, gewoon, naarstig aan het werk. Interessant te weten dat je echt alles zelf in de hand hebt. Het is maar hoe je je geest erop instelt. En dan gaat het vanzelf.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage