dinsdag, december 20, 2005

Bescheiden
Kijk, ik ben niet echt een bescheiden mens. Niet echt. Als ik ergens goed in ben, dan moet de hele wereld dat weten, en dat moet iedereen dan erkennen. En bevestigen. Dat heb ik graag. Niet echt bescheiden, dat zei ik al.
Nu verneem ik prompt dat dit log vijfde werd in één of andere verkiezing. Gek. Dat vind ik gek. Ik heb over die verkiezing niks gepost, niks verteld, aan vrienden niet, aan familie niet en aan lezers van dit log ook al niet. Aan niemand quoi. Dat ik genomineerd werd, vernam ik via een mail in mijn inbox. Dat vond ik al gek. Dat anderen, zoals druppels, of klue, of merel, of fré niet genomineerd werden, vervulde me met verbazing. De verbazing nam grote vormen aan, zodat ik zou gaan twijfelen aan de credibiliteit van de organisator.
Ik heb er geen benul van wie op dit log gestemd heeft, hoe het op de vijfde plaats kon eindigen. God weet dat ik er zelf niet eens voor gestemd heb. Ik heb dan ook helemaal niet gestemd. Toch wil ik de mensen die wél gestemd hebben, bedanken. Het schijnt dat het een eer is om in de toptien te staan. Bedankt daarvoor. Ja.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage