dinsdag, oktober 11, 2005

Cyber
Mijn mama leert surfen. Ze heeft lang een computer geweigerd, al helemaal een internetconnectie. Nu mijn ouwe computer ook niet meer voor mijn broer voldeed, verhuisde ie naar mama's place. En buiten alle verwachtingen om, ze zette zich ervoor, en ging aan de slag. Grappig ! Twee weken geleden wist ze amper waarvoor een muis dient, nu laat ze me niet meer gerust op msn. Ze zoekt zelf uit hoe het allemaal in z'n werk gaat en belt alleen als ze helemaal vast zit. Intussen heeft ook stiefpaps de smaak flink te pakken, dus wordt er al uitgekeken naar een tweede exemplaar. Alleen over het feit hoe ze met z'n tweeën tegelijkertijd op het internet moeten, bestaat nog twist en onduidelijkheid. Ik vind het boel geestig. Ik heb coole ouders. Nu hen nog aan het apple'n en aan het skype'n krijgen....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage