donderdag, oktober 26, 2006

Val en hoogmoed
Het begon een week of drie geleden al. Collega's op het werk sniften, hoestten, en kuchten erop los. De verkoudheid is terug in het land, maar mij zou het niet gebeuren. Katrien eet namelijk gezond, drinkt veel water en is zelfs aan het sporten gegaan. Dus Katrien had weerstand. Het werd iets problematischer toen ook mama, schoonmama en uiteindelijk liefje gebeten werden door de microbe. Ik hield vol, ik werd niet ziek. Liefje werd flink ziek, en werd weer beter. Nog steeds zette ik een grote mond op over mijn oh zo grote weerstand door mijn oh zo gezonde levensstijl. U raadt het al, liefje is maar amper genezen en ik krijg geen woord meer gezegd met mijn schorre keel. Het doet zo'n pijn bij het slikken. Auw...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage