maandag, december 24, 2001

Kerst
Ben vanmorgen vol goede moed de laatste (en eigenlijk ook eerste) kerstcadeautjes gaan kopen. Zondag vandaag en alle winkels zijn open, dus ik had wel een redelijke drukte verwacht. Daarom ook dat ik het shoppen als eerste daad voor de dag had gepland. Geen ontbijt eerst, geen weblogjes, wel eerst een snelle douche en dan winkelen. Vol goede moed naar de Ikea, omdat ik daar iets wilde halen. Wat precies kan ik niet vertellen omdat degene voor wie het pakje bestemd is, dit log ook nog kan lezen voor hij het krijgt. Maar wat het was, doet er ook helemaal niet toe hoor. Goed, vanmorgen dus naar de Ikea. Betrekkelijk weinig volk eigenlijk. Een plekje gevonden op de parking, redelijk dichtbij de in- en uitgang. Goed dus. Wel effe geslipt op het ijs op de parking, maar zonder veel erg. Gelukkig. Door de Ikea gesjeesd, want ik wist wat ik moest hebben en waar in de Ikea dat ligt. Zo ben ik als ik ga shoppen. Ik weet wat ik moet hebben en waar het ligt. In een rechte lijn, zonder omwegen ga ik er naartoe, ik pak het en in een rechte lijn loop ik door naar de kassa. Ik laat me in tussentijd niet afleiden. Door niets of niemand. Ook niet door die spetter tegen wie ik opbotste. Het slaat me allemaal niet uit mijn lood. Ik had gehoopt dat ze bij Ikea ook nog vismessen hadden (ons moeder wil vismessen), maar helaas, dat was ijdele hoop.
Vervolg: volgende log

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage