dinsdag, december 11, 2001

Ridders brengen mijn gedachten in de war. Laatst zat ik bij een van de webbies en die liet me een puike trailer zien van 'lord of the rings'. Toen sprong een nog betere trailer in mijn gedachten. Ikke: "Trailer van 'first knight' al gezien?" hij: "Brr, slechte film"
Ikke: "Nee, supergoeie film. En goeie trailer dus." Hij fronsende wenkbrauwen. Wat gek was natuurlijk, want meestal vinden we dezelfde films goed. Daarnet bij t surfen, trailer bekeken van 'first knight' Inderdaad géén goeie trailer. En toen pas viel de frank. De film-met-goeie-trailer-die-ik-bedoelde heette gewoon 'a knight's tale'. Da was dus de fijne film. Al die ridders ook he. Waar zit trouwens een ridder when you need him? En wanneer brengt hij zijn wit paard mee?
Just a thought...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage