maandag, januari 21, 2002

Duivel
Ik heb gisteren beslist dat ik de supercoole nokia ga kopen. En wie mij kent, weet hoe dat dan gaat. Eens ik zo'n beslissing genomen heb, wil ik dat ding gewoon hebben. Meteen. Ik heb dan geen zin meer om allerhande winkels af te lopen om dan de goedkoopste te vinden, of de voordeligste, of die met de beste service-na-verkoop, nee, dan wil ik het toestel ineens hebben. Zaterdag had ik het toestel zien liggen in de makro, tegen een wel erg scherpe prijs. Ikke dus gisteren naar de makro in de overtuiging dat het de eerste zondag van de solden was en dat dus alle winkels zouden open zijn. Ik had het nog niet eens door, maar toen ik de parking op reed, kon ik er niet meer buiten. Geen ene auto op die gigantische parking. Niet één. Teleurgesteld en helemaal 'ongeloekkig' nog naar een andere gsm-winkel gereden onder het motto "het kan me niet schelen maar ik moet die gsm nu hebben", maar ook daar een gesloten deur. Alsof de duivel ermee gemoeid is, zit ik nu dus nog op die foeilelijke, grijze, nokia-van-twee-jaar-oud te kijken. Grrmbl...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage