donderdag, januari 17, 2002

Komaan Kim
Ik ben gek op tennis. Ooit, in een heel ver verleden, heb ik zelf nog wat balletjes geslagen, maar ik bakte er niets van. Los daarvan ben ik toch gek op tennis. Vandaag spelen Kim en Justine. Ik begrijp niet hoe iemand daarin niet geïnteresseerd kan zijn. But then again, de meesten begrijpen ook niet hoe ik Jean Dockx niet kan kennen. En zo zullen er nog wel gigantische hiaten zijn in mijn sportcultuur. Toch ben ik redelijk op de hoogte van het tennis, en ik vind dat dat het één en ander compenseert.
Vandaag spelen Kim en Justine de tweede ronde in de Australian Open. Ja, ik weet het, het is nog maar de tweede ronde, maar ik kan het niet verdragen dat ik het niet kan zien.
Nu heb ik het geluk dat ik in een nogal multimediale omgeving werk. We hebben een gigantische tv met breedbeeld op de redactie staan, maar die is niet aangesloten op de kabel. Je kan er alleen video's mee bekijken. D'uuuh. In de keuken staat wel een tv, maar de collega's van een andere afdeling zitten daar naar Familie-uit-de-jaren-stillekes te kijken. Liefst een hele dag.
Hopen dus dat mijn laptop heeeeeeel snel een internetconnectie krijgt, zodat ik via mijn liefste medium kan kijken. Het wereldwijde web.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage