woensdag, januari 30, 2002

Gedaan met de pret
Mijn weekje luxueus leven zit er op. Morgen komen de rechtmatige eigenaars van het huis, de poes én het enorme bad terug van hun skivakantie. Veel geskied hebben ze niet, want een serieus griepvirus opgedaan, maar dat is naast de kwestie. Mijn moeder en stiefvader vertrekken morgenvroeg in Italië en worden tegen de avond thuis verwacht. Je kan al raden waarmee *ik* deze avond ga vullen he: stofzuigen, opruimen, stof wegnemen, keuken opkuisen, idem voor badkamer, ... Maar toch ook een beetje blij dat ik vanaf morgenavond weer gewoon in mijn eigen bed kan kruipen, zonder jankende kat en met alle vertrouwde geluidjes. En als ik geen zin heb om op te ruimen, hoeft dat ook niet meteen. Toch ook eigenlijk een begin van de pret dus.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage