vrijdag, januari 11, 2002

Hehe.
Hehe. Weekend. Een eerste week op een nieuwe job is toch niet helemaal vanzelfsprekend vind ik. Nieuwe omgeving, nieuwe pendelroute, nieuwe mensen, nieuwe bazen, nieuwe collega's, nieuwe bedrijfsstijl, nieuw beleid. Eerst beetje aftasten, beetje afwachten hoe mensen zich in de firma gedragen. Ik klaag niet hoor. De collega's blijken wel mee te vallen, ook de bazen zijn niet van de slechtsten. Losse uren, weinig controle, veel vertrouwen maar dus ook veel verwachtingen. Nieuwe job ook. Bezigheid die nieuw is voor mij. Ik ben nu ineens researcher en niet meteen in de meest eenvoudige materie. Maar goed; zoals steeds trek ik me wel uit de slag. Ik ben als een kat: kom altijd op mijn pootjes terecht. Ook nu wel. Maar eerst weekend. Hehe.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage