zaterdag, januari 05, 2002

Boos
Vanmorgen een boze mail in mijn inbox. De mensen van topstat.nl hadden gezien dat ik het icoontje van mijn nieuwe webstat (ja, nu heb ik het verklapt, ik weet het. Ik was nooit goed in geheimen bewaren...) verkleind heb. Ik had het op 10x10 gezet in de plaats van op 20x20. Kleiner is fijner, dacht ik zo. Nuja, dat was wel flink buiten de topstat-mensen gerekend. Ze hadden zomaar mijn webstat ge-des-ac-ti-veerd ! Ik moest alles weer in zijn 'oorspronkelijke staat' herstellen, dan een mailtje sturen om te zeggen dat dat gebeurd was, dan zijn ze 't gaan checken en nu ben ik weer ge-re-ac-ti-veerd. Straffe toeren, he ! Allez, iets minder goed weggemoffeld dus, maar hij staat er, actief en al, mijn webstat ! *fier*

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage