dinsdag, januari 08, 2002

Oud...
Ik heb een nieuwe job. In tegenstelling tot wat je zou denken als je de titel van dit stukje leest, is het echt wel een nieuwe job. Ik werk sinds gisteren aan een nieuw televisieprogramma. Helemaal nieuw, nog nooit eerder vertoond op de Vlaamse tv. Grote spelbreker: antieke computer gekregen. Maar dan echt antiek he. Nog grotere spelbreker en eigenlijk onoverkomelijk probleem: het is een Mac. Vre-se-lijk. Macintosh. Ik haaaaat Macs. Het zijn onhandige dingen, het is een prehistorisch masjien en als je een webpage wil laden, moet je toch wel een heeeeele poos geduld oefenen. Ik heb aan de directie natuurlijk meteen een pc gevraagd, maar zo werkt het hier blijkbaar niet. Ziet niemand dan dat ik echt ongelukkig ben als ik met een mac moet werken? Ik kàn er überhaupt al niet mee werken. Ik wil er niet mee werken. Ik wil een pc, met pentium vier en windows xp. Vraag ik echt te veel? Voor elk ietsepietse dingetje dat ik doe, heb ik het internet nodig. *Zucht*
Benieuwd of dit stukje erop zal staan. Het is namelijk gemaakt met dat mac-ding. En met heel veel geduld.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage