zaterdag, januari 05, 2002

Einde nabij?
Ligt het nu aan mij of was er vanavond echt geen bal op tv? Je kan me een nerd noemen, het kan me allemaal niet schelen, maar ik heb mijn zaterdagavond op een hele fijne manier doorgebracht. Eerst een kleinigheidje gaan eten, dan mijn appartement wat opgeruimd, een grote pot thee gemaakt, mijn pc opgezet, een leuk muziekje erbij en dan maar wat tokkelen. Ik heb overal backups van gemaakt, heb wat onnozele programma's die ik niet gebruik maar die wel veel geheugen in beslag nemen weggegooid, wat rondslingerende documentjes in mapjes gestoken (er kunnen niet genoeg mapjes bestaan) en dus wat orde op zaken gesteld. Gezellig vind ik. Buiten koud, binnen warm, klein lampje aan, paar kaarsen aan, home-outfit aangetrokken, en dan maar nerden. En voor ik 't goed en wel besefte, is 't nu middernacht. Bij zo'n tafereel, hoort een gepast muziekje. Ben begonnen met Prince, maar dat was me toch iets te druk, daarna U2 en dat was wel goed, maar een mens wordt dat al eens beu. Nog allerlei andere stadia doorlopen om nu te eindige bij Laïs. Nu zingen die meisjes een liedje over wat er zou gebeuren als de wereld zou vergaan. Grappig ! Geweldig tekstje, meeslepend melodietje, echt goed vind ik. Voor dit moment toch. Ik werd er echt helemaal happy van. Maar nu serieus, wat zou je doen als je wist dat morgen de wereld zou vergaan? Hmm. Ik denk dat ik enkele mensen opzoek die ik écht fijn vind, en dat ik heel erg ga vieren. Culinaire hoogstandjes combineren met de allerleukste muziekjes, omringd door lieve mensen, en een feestje bouwen. Misschien dat ik ook nog wel een laatste keer zou willen vrijen met iemand die ik écht graag zie... En ik zou nog snel ergens heen reizen. Ergens waar 't mooi en betoverend is. Ergens waar 't lekker warm is ook. Of ben ik nu dwaas? Wat zou ik moeten doen, wetende dat de wereld zou vergaan? Any ideas?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage