woensdag, januari 23, 2002

sms - part two
De afgelopen nacht verliep vlekkeloos tot 5.21 uur. Toen begon mijn gsm weer te piepen om me diets te maken dat iemand me een berichtje stuurde. Ja, ik weet het, ik ging nog altijd mijn telefoon 's nachts uitschakelen, maar ik heb besloten om dat te reserveren voor de weekendnachten. Bon, iets voor half zes vanmorgen dus, alweer een sms'je. Met de bibber in de benen - uit angst voor alweer zo'n veel te vreemd bericht - toch maar uit bed gestapt om het te lezen. 1 bericht ontvangen. Lezen. Openen. Afzender: mama gsm. *Zucht* "Zijn weg. 4.15u. Alarm op. Poes binnen. Daaaag. Wiet en de ma."
Ja, mijn moeder is dus wel zo hip dat ze sms'jes kan sturen, maar ze denkt om de ene of andere reden dat ze die steeds in telegramstijl moet schrijven én dat ze die moet ondertekenen met haar naam. Vertaald kon ik er het volgende uit afleiden. Mijn moeder en stiefpaps zijn vannacht, in het holst van de nacht, vertrokken naar een Italiaans ski-oord, ze hebben het alarm opgezet, maar de poes is nog binnen en die moet nog eten krijgen en die moet ook nog buitengelaten worden zodat ze een plasje kan maken in de vrije natuur.
Ikke dus zo wakker als maar kan zijn. Mijn wekker een halfuurtje vroeger gezet, want ik moet dus voor 't werk nog naar de poes. Dan toch nog liggen woelen in bed en de radio dan maar opgezet. Journaal van zes uur: Kim Clijsters heeft zich geplaatst voor de halve finale op de Australian Open. Ze won in twee sets met 6-2 en 6-3 van Justine Henin.
Glimlach op mijn gezicht. Ik heb verdergeslapen als een baby'tje...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage