donderdag, januari 31, 2002

Storm
Storm in mijn hoofd. Al een paar dagen. Mijn gedachten razen en razen en razen door mijn hoofd als een wervelwind die gehaast is en die snel ergens anders moet zijn. Er zit totaal geen structuur in mijn gedachten. Dat toont zich ook in fysieke uitingen. Mijn bureau is één grote puinhoop. Allemaal documenten, het ene al belangrijker dan het andere, liggen door elkaar, gestapeld, gegooid, gefoefeld. Je kan je als researcher veel veroorloven, maar wanorde just isn't one of those things. Ik heb nu het prestigieuze plan opgevat om alles te ordenen. Grote mappen gehaald, met schutbladen, en dan kan ik klasseren zodat ik terug een overzicht krijg over de dingen die ik moet doen en de dingen die al afgehandeld zijn. Goed he ! In de hoop dat de rust in mijn hersenen ook zal wederkeren. Op hoop van zege dus.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage