woensdag, januari 02, 2002

Xtra Problems?
Ik wil windows xp hebben. Let me rephrase that: ik heb windows xp, ik wil hem installeren. Want ik vind dat 'cool' staan. En ik vind het ook een mooi design'tje (is dit nederlands?). Ik wil gewoon geen enkele trein meer missen in het digitale tijdperk. Ik heb hier dus een installatie cd'tje liggen, én een upgrade. En het werkt niet. Dat ding weigert dienst. Allebei de cd's. Schoon, he. Het mompelt zoiets van "uw besturingssysteem is in het nederlands en de xp is een engelstalige versie" en nog iets van "incompatibiliteit" en iets van "c-drive formatteren" maar als ik formatteren hoor, hoor ik 'wissen, deleten, alles weg'. Ik laat me niet meer vangen hoor. Bon, ik heb dus de millennium editie en ik wil de xp. Liefst in 't Engels, maar da gaat nie. Naar 't schijnt. En nu?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage