maandag, december 31, 2001

Stilte... storm?
Trouwens, over aftellen en feest en zo gesproken, hoe komt het dat ik eigenlijk niets te doen heb? Het lijkt wel of iedereen zit druk heen en weer te rennen om nog vanalles in orde te brengen, maar ik zit gewoon wat te nerden achter mijn computer. Ik heb helemaal niets te doen vandaag. Ja, oké, ik moet nog wel een bloemetje halen voor de gastvrouw van vanavond, but that's it ! Ik ben wel al gedoucht en zo, maar ik zit hier nog in 'home-outfit' en ik voel geen druk om daarin verandering te brengen. 't Is wel fijn zo, hier. Buiten alles wit, binnen de top 2001 op, een volle pot thee, een pc, een logje en lekker warm. What does a girl want more? Jaja, 't is goed, iets van een wit paard en een prins en zo. Trouwens verbazingwekkend hoeveel mensen me dit jaar op hun kerstkaarten weer 'een goed lief' toewensten. Jaja, 't is al goed.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage