vrijdag, december 28, 2001

Insomnia
Acht uur en wakker. Da's een combinatie die me niet zo zint tijdens mijn vakantie. Vooral als ik voor de hele nieuwe dag niets gepland heb. Behalve uitslapen dan. En daar lag ik dan. Om acht uur. Klaarwakker. In bed. Voor me uit te turen. Af en toe krampachtig de ogen sluitend in de hoop terug in slaap te vallen. IJdele hoop. Helaas. En maar denken. Aan vanalles. Maar vooral aan mijn nieuwe job. Ik heb namelijk een fijn aanbod gekregen van Capiau Projects. Ze willen graag met mij samenwerken. Ik ook met hen. Dat treft dus, he. Mja, dat is wel zo, maar ik zou ook graag met vt4 gaan samenwerken. Alleen is het nog even afwachten of zij .... Ach, we zien wel. Wakker nu dus. En nu? We'll see.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage