vrijdag, februari 15, 2002

Lunch
Vanmiddag gewoon boterhammetjes gegeten. Gisteren namelijk een brood gekocht bij een Gentse bakker. Het brood zag er veel beter uit dan het eigenlijk was, maar soit. Toen ik daarnet een boterham wilde smeren, zag ik dat ik nog een heel klein stukje kaas had liggen en maar een bodempje smeerkaas. Tegenvaller natuurlijk. Komop, niet zeuren, dacht ik. Gewoon een sneetje brood met wat restjes kaas en confituur dan maar. Eén van mijn collega's is ziek en zat te zeuren dat ze honger had maar geen zin om naar buiten te lopen. En aangezien mijn nood aan frisse lentelucht, ben ik voor haar gegaan. Ze had nogal specifieke wensen: een broodje met mozzarella, tomaat, basilicum, peper en olie. Ik kwam in een sjieke traiteurszaak terecht en om een lang verhaal kort te maken: ondanks het feit dat ik al gegeten had, kon ik het toch weer niet laten he... Heb er een pastaslaatje gekocht met pesto, minitomaatjes, pijnboompitten en fetakaas. Jammie, jammie, jammie. Echt lekker. Fris zomers slaatje waarbij je zo wegdroomt naar t zuiden .... Hmmmm
Om nu weer met de neus op de feiten gedrukt te worden en vast te stellen dat het alweer vrijdag is, en dat ik deze week nog maar één of twee cases te pakken heb kunnen krijgen voor onze productie. En het ziet er voor de rest van de dag niet veel beter uit. Maar ik hou de moed erin.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage