dinsdag, februari 12, 2002

Zeg me dat het niet zo is
Je weet, of je weet niet, dat ik deel was van de internetredactie van Big Brother². Het was een fijne job hoor, meestal toch, maar na 106 dagen had ik toch een beetje een 'overdosis' aan Big Brother-mensen. We volgden hun doen en laten minstens twaalf uur per dag, we volgden alle gesprekken en na zo'n paar maanden begin je die mensen echt wel te kennen. Nu vond ik de meeste persoontjes niet echt persoontjes die ik tot mijn vriendenkring zou willen/kunnen rekenen. Enfin, om een lang verhaal kort te maken, ik was blij dat de finale er was. Nu was ik hen net allemaal een beetje vergeten en dan hoor ik 'through the grapevines' dat Dirk en Lincy EEN KOPPEL zijn en dat Dominique NAAKT op de cover van één of ander Dennis Black Magic-blaadje staat. *zucht* Houdt het dan nooit op?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage