maandag, februari 11, 2002

Hmmmmmmmmmmmm
Gisteravond chocomousse gegeten. Nu gebruik ik dit weblog liever niet om reclame te maken voor allerlei (horeca-)zaken, maar de chocomousse van gisteren is een uitzondering op de regel waard. It is to die for !! Gisteravond in "den Amadeus" gaan eten in de Antwerpse rosse buurt en het diner afgesloten met een hemelse zoetigheid. Als je die gegeten hebt, kan je sterven eigenlijk. Om maar te zeggen: 't was heeeemels lekker. Mijn vriendin omschreef het als 'beter als een orgasme'. Zover zou ik nu net niet willen gaan, maar toch wel incredibly fantastic ! Jammie, jammie, jammie. De perfecte verhouding echte chocolade, luchtig genoeg om niet te zwaar te zijn, maar toch de perfecte afsluiter van een week, zou ik zeggen. En het ergste aan het verhaal is: ze verkopen hem ook als take-away. En ik woon er om de hoek...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage