donderdag, februari 14, 2002

Strategie
Mijn strategie voor vandaag werkt. Ik heb mezelf voorgenomen om helemaal 'in denial' te leven vandaag, en dat loont. Ik heb het 'Valentijn-gebeuren' helemaal geblokkeerd uit mijn geest en dat lukt prima. Ik heb wel al de radio uitgezet. Mensenlief, wat een zeikmuziek op de radio. Alsof de hele wereld spontaan moet beginnen slowen met Mr purrrfect (m/v). Vanmorgen werden vrouwen zomaar even live op de radio onder druk gezet om te trouwen, of toch minstens te antwoorden op the Big Question. Er was er maar één die het aandurfde om nee te zeggen.
En eigenlijk he, is al mijn Valentijn-frustratie wat overdreven. Meestal vind ik het fijn om single te zijn. Meestal ben ik een happy single. Ik leid een fijn leventje, waarin ik doe wat ik wil, met wie ik wil, wanneer ik wil.
Wat kan Valentijn mij nu schelen?
Wil je trouwens eens hartelijk lachen: klik effe door naar valentijn.be. Jongens, jongens, jongens. Vooral de gouden tip: wees eens origineel en kook eens voor haar !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage