dinsdag, maart 05, 2002

Jefke
Over nieuwsgierigheid gesproken... mijn nicht heeft me wel heeeeel curieus gemaakt. Ze is nu vijf maanden zwanger en moest vandaag naar de gynaecoloog. Die heeft haar en haar man verteld wat ze krijgen, een zoontje of een dochter. En nu willen ze het niet vertellen. Ik ben *zoooooooo* curieus. Morgen heb ik een afspraak met haar man (hij is kinesist) en ik ga hem proberen omkopen. Ik neem pannenkoeken mee en nog vanalles waar hij een zwak voor heeft en ik hoop dat hij bezwijkt...
Mijn instincten zeggen me trouwens dat het een jongen wordt. We spreken nu al zolang over het baby'tje als zijnde "Jefke", dat het echt een jongetje geworden is. Ben ook al een weblog begonnen voor hem. Maar daar is nog niet veel te zien...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage