maandag, juli 08, 2002

Connection failed
Ik heb toch wat met computer-administrators hoor. Hier op t werk heeft de admin het niet zo met mij. Hij vindt dat ik te moeilijk doe, denk ik. Zo begreep hij al niet dat ik een ftp-programma gedownload had, want waarom in godsnaam moet een redacteur kunnen ftp'en? Gaat hem niet aan, vond ik, dus ik antwoordde nogal ontwijkend op zijn vraag, daar ben ik namelijk goed in. Dat ging een tijdje goed, hij komt gelukkig niet dagelijks over de vloer. Nu heeft hij op mijn vrije dag aan mijn pc zitten prutsen. En ineens kan ik niet meer uploaden ! Hij maakt geen connectie meer naar mijn webspace op pandora ! Waar bemoeit die admin zich toch mee? En ik wilde net het eerste fotootje van onze kleine Wannes aan de wereld tonen. Zal dus nog wat moeten wachten. Maar tis een wolk van een baby. Of zegt iedereen dat van zijn eigen neefje?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage