maandag, augustus 12, 2002

Ambtenarij
Sinds elf september gelden draconische veiligheidsmaatregelen voor de verenigde staten. Alle begrip voor. Maar er komt zoveel bij kijken ! Ik vertrek vrijdag naar Salt Lake City voor t werk. Ik verneem vanmorgen pas dat ik een journalistenvisum nodig hem om er een repo te mogen draaien. Ja oké, dat had ik op voorhand wel effe kunnen uitzoeken, maar dat heb ik dus niet gedaan. A lot on my mind... Een collega heeft zo'n visum en die had het gewoon effe aan t loket van de ambassade gaan halen. Stempeltje erop, fotootje erbij, betalen en hupsakee, klaar op tien minuten. Nu twee dagen. Formulier downloaden van op t net. Invullen. Handtekenen. Pasfoto. Betalen. Betalingsbewijs. Reispas. Document van opdrachtgever waarin duidelijk staat dat ik voor die en die werk in opdracht van die en die. Op papier van de zender. Met de hoofding van de zender. Document ondertekend door grote chef. Dan persoonlijk naar ambassade rijden. Daar alles afgeven. Twee dagen later persoonlijk terugrijden. Daar alles afhalen... Dan pas vertrekken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage