donderdag, augustus 08, 2002

Lieveke?
Dit log heeft een 'strange effect on me'... (Het muziekje er zelf bijdenken aub.) Ik ben gisteravond gaan slapen (alleen !) rond half twaalf of zo. Een uurtje later, ik sliep dus nog niet lang, werd ik wakker. Ik zat rechtop in mijn bed, en ik voelde aan mijn linkerzijde of S. naast me lag. Ik zei: "Lieveke?" en ik herhaalde dat nog een keer of twee, telkens iets luider. Toen ben ik opgestaan, en naar de sofa gaan kijken of hij daar lag. Wat ben ik toch een gek mens ! Natuurlijk lag hij daar niet, en al helemaal niet naast mij in bed. Hij lag gewoon thuis, in zijn eigen bed. Alwaar hij bezig was met zijn 'stuff'. Pffffff, ik.ben.nieuws.gie.rig. Ik wil het weeeeeeteuuuh !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage